Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Perchè sceglie Ferrosilicon

Introduzione

Perchè u siliciu è l'ossigenu sò facilmente cumminati per pruduce diossidu di siliciu,ferrosiliciumhè usatu cum'è deoxidizer in a pruduzzioni di l'acciaio.Quandu u siliciu in u ferro siliciu si combina cù l'ossigenu, una grande quantità di calore hè liberata per via di a furmazione di SiO2, chì hè ancu benefica per aumentà a temperatura di l'azzaru fusu mentre u deoxidizing.In l'industria siderurgica, circa 3-5 kg ​​di ferro siliciu 75 hè cunsumatu per 1 tonnellata d'acciaio prodotta.

Ferro siliciu 75 hè cumunimenti usatu in a pruduzzione di metallu magnesiu, è ci vole circa 1,2 tunnellati di ferrosilicone 75 per pruduce 1 tonna di magnesiu.Ferrosilicon pò ancu esse usatu cum'è additivi di elementi di lega, largamente utilizatu in l'acciaio strutturale bassu-ligatu, l'acciaio di primavera, l'acciaio per cuscinetti, l'acciaio resistente à u calore è l'azzaru di silicu elettricu.

Dimensione di u produttu

Polvere di Ferro Silicon

0 mm - 5 mm

Ferro Silicon Grit Sand

1 mm - 10 mm

Bloc à blocs en silicium ferro

10 mm - 200 mm, misura persunalizata

Sfera di briquette di ferro silicone

40 mm - 60 mm

Applicazione

Ferro siliciu hè largamente utilizatu cum'è deoxidizer è additivu di lega in a siderurgia.

Polvere di ferro siliconeemette assai calore in a pruduzzioni di l'acciaio, è hè utilizatu com'è agentu di riscaldamentu per i tappi di lingotti d'acciaio per migliurà a tarifa di ricuperazione è a qualità di lingotti d'acciaio.

Ferrosilicon pò ièssiri usatu comuinoculanteènodulizerper a ghisa.

A lega di ferrosiliconu di altu cuntenutu di siliciu hè un agentu di riduzzione cumunimenti utilizatu in a produzzione di ferroligamenti à pocu carbonu in l'industria di ferroalloy.

A polvera di ferrosiliconu o a polvera di ferrosilicon atomizzata pò esse usata cum'è revestimentu per a produzzione di bastone di saldatura.

Ferrosiliconu pò esse usatu per a fusione à alta temperatura di u magnesiu metallicu.1 tonna di magnesiu metallicu hà bisognu di cunsumà circa 1,2 tunnellate di ferrosilicon.

Stu pruduttu hà parechje applicazioni in a produzzione di l'acciaio è a fusione.Cuntribuisce à un aumentu di a durezza è di e proprietà di disossidazione, ma ancu cù una migliione di a forza è a qualità di i prudutti di l'acciaio di ferru.Aduprallu per fabricà inoculanti è nodularizzanti pò dà proprietà metallurgiche specifiche à i prudutti finali pruduciutu, chì ponu esse:

Acciaio inossidabile: per una resistenza superiore à a corrosione, igiene, qualità estetiche è resistenza à l'usura

Acciai di carbone: largamente usati in ponti di sospensione è altri materiali di supportu strutturale è in corpi di l'automobile

Alloy steel: altri tipi di azzaru finitu

In fatti, i prudutti d'alta purezza sò usati in a pruduzzione di fogli elettrichi è acciai speciali orientati à granu (FeSi HP / AF Specialty Steel) è micca orientati chì necessitanu bassi livelli di aluminiu, titaniu, boru è altri elementi residuali.

Ch'ella sia aduprata per deoxidizing, inoculating, alliating, o cum'è fonte di carburante, i nostri prudutti di ferrosiliconu di qualità anu resistutu à a prova di u tempu.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021