Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Chì sò l'inoculanti cumunimenti usati di ferru grisgiu

Introduzione di inoculanti:Inoculanti hè un tipu di pò prumove graphitization, riduce a tendenza di bocca bianca, migliurà a morfologia è a distribuzione di grafite, cresce u numeru di gruppu eutecticu, raffina a struttura di a matrice.

Inoculante à particelle di ferrosilicu (inoculante speciale per u colata)

Ferrosilicu particelle à dìinoculante di ferrosiliconu, usatu per a siderurgia, siderurgia,casting un inoculante.

2274 (1)

Caratteristiche di l'inoculante di ferrosiliconu:

(1) A cumpusizioni di particeddi di ferrosilicon hè uniforme è a segregazione hè chjuca;

(2) a dimensione di particella di ferrosilicon hè uniforme, senza polvera fina, è l'effettu di inoculazione hè stabile;

(3) L'effettu di inoculazione di particeddi ferrosilicon hè più forte di quellu di particeddi ferrosilicon ordinariu, è a tendenza à pruduce slag hè ancu chjuca;

(4) allargà a vita di u moldu è riduce i difetti di a superficia;

(5) Reduce u pinhole, migliurà a qualità di a superficia di u tubu cast, è migliurà a rata di passaghju di a prima consegna;

(6) eliminà u microshrinkage apparente è migliurà u funziunamentu di machining di castings.

Inoculant silice-barium (calcium).

Inoculante di silice-barium,(BA-SI)hè usiliciupolvara è barium powder mischjendu secondu a proporzione di a dumanda, è dopu à traversu l'alta temperatura di furnace steelmaking in bulk metallurgical materials.It hè un tipu di additivu in u prucessu di casting di a fonderia, chì pò prumove graphitization, riduce a tendenza di biancu bocca, migliurà a morfologia è a distribuzione di grafite, cresce u numeru di gruppi eutectici, è raffina a struttura di a matrice.

2274 (2)

Silice-bariumfunzione inoculante:

1, cresce fortemente u core graphitization, raffinare grafite, prumove a ghisa grisgiu pè ottene grafite A-tipu, migliurà a forza, di ferru ductile pò fà u grafite in u ferru ductile fine, tondo, migliurà u gradu di spheroidization.

2. Si pò riduce effittivamenti u gradu di supercooling di ferru fusu, prumove a precipitazione di grafite, riduce significativamente a tendenza di bocca bianca, riduce a durezza relativa, è migliurà u funziunamentu di machining di casting.

3. Forte capacità anti-recessione, u tempu anti-recessione hè 2 volte di75 siliciu, a quantità di silicium barioinoculantehè menu di a mità di 75 ferrosilicon inoculant, mentri impediscenu a ricessione spheroidification assuciata.

4, a sensibilità di u spessore di u muru hè chjuca, migliurà l'uniformità di a sezione, riduce a tendenza di shrinkage è looseness.

5, a cumpusizioni chimica hè stabile, a granularità di trasfurmazioni hè uniforme, a cumpusizioni è a deviazione di qualità hè chjuca.

6. U puntu di fusione hè bassu (menu di 1300 °), è hè faciule d'assorbà è di funnu quandu inoculate, è a scuma hè assai pocu.

2274 (3)

 


Tempu di post: Jul-04-2022