Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

A sabbia d'acciaio d'acciaio hè adattata per e seguenti industrii

1. Industria di fonderia: e parti di fonderia prodotte da l'imprese di fonderia generale anu da esse lucidate è lucidate, è e diverse dimensioni di fusioni necessitanu diverse dimensioni dicolpu d'acciaio, a superficia di a funderiatrattamentu di pallinaturaùn dannu micca a forma è u rendiment originale.

2. Industria di muffa: in generale, u muffa hè soprattuttu cast più, è u moldu stessu necessita liscia,sparagliaturaa pulizia pò esse lucidata secondu diverse esigenze, ùn dannu micca a forma originale è a prestazione di u moldu.

3 Steel Mill: Steel Mill a pruduzzioni di acciai, piastra azzaru, quandu ghjustu fora di u furnace, assai burrs, affettaranu a qualità è l'apparenza di l'azzaru, attraversu l'usu dicolpu d'acciaioa pulizia di sparagliatura pò trattà cù questi prublemi.

4. Cantiere navale: a piastra d'acciaio utilizata da u cantiere navale hà a ruggine, chì affetterà a qualità di a custruzzione navale.L'usu di a pulizia di granigliatura pò sbulicà a ruggine è assicurà a qualità di a custruzione navale.

5. Fabbrica di l'automobile: secondu i bisogni di a fabbrica di l'automobile, a piastra d'acciaio è certi pezzi di casting deve esse lucidata, ma a forza di a piastra d'acciaio ùn deve esse micca dannighjata.A forma uriginale è l'aspettu di i pezzi di casting deve esse puliti è belli. Perchè i pezzi di l'auto ùn sò micca assai regulare, hè bisognu di una machina di lucidatura diversa per compie. U bisognu di utilizà a macchina di granigliatura hè: tippu di tamburinu, tavola rotativa, tippu pista, à traversu u tipu di machini di pulizia shot blasting, differente machini à trattà cù differente workpiece.

6. Fabbrica di hardware, fabbrica di electroplating: perchè a fabbrica di hardware è a fabbrica di electroplating sò tenuti à pulizziari a superficia di u travagliu, a pulizia liscia, liscia, sparata pò risolve questi prublemi.

7. fabbrica di parti di motocicletta: per via di i pezzi di motociclette di pezzi di u travagliu, adattatu per l'usu di a macchina di tamburinu, s'ellu ci hè una grande quantità, l'usu di tippu ganciu o tipu caterpillar.


Tempu di Postu: Feb-24-2021