Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Reunione di R&D di novu pruduttu in uttrovi 2020

U 18 d'ottobre di u 2020, u Gruppu Feng Erda hà lanciatu a riunione di R&D di novu pruduttu per u novu pruduttu "Alloy Grinding Steel Shot". U novu pruduttu hè statu appruvatu à l'unanimità è a riunione hè stata un grande successu.

Cù u sviluppu di u Times è a dumanda di l'industria di l'acciaio, i bisogni di a ghjente per l'abrasivi sò gradualmente crescente. Da l'anni 1990, u colpu d'acciaio hà rimpiazzatu gradualmente u colpu di ferru. materiali in l'industria di funderia è di l'industria di fabricazione di machini.Ma u colpu di l'acciaio sò facilmente rottu è anu buchi d'aria, cusì a vita di serviziu hè assai corta. A polvera in l'attellu hè particularmente grande, chì hè soprattuttu dannusu per a salute di i travagliadori. , A nostra cumpagnia hà sviluppatu Alloy Grinding Steel Shot.

L'acciaio di macinazione in lega hè basatu annantu à a pallottola d'acciaio à altu carbonu, a pallina d'acciaio à bassu carbonu, è a pallottola d'acciaio à pocu vanadiu, cunsiderendu a debule fatale di i prudutti sopra: foru d'aria, crepe, diffarenza di durezza, sviluppate novi prudutti ricercendu u Tecnulugia di cast, pò sceglie u materiale differente secondu l'usu differente, u so costu dipende da l'area di l'applicazione, pò longu a vita di l'usu, hà un altu rendimentu di costu.

Paragunatu à u rottame d'azzaru crudu utilizatu in u colpu d'acciaio, u materiale di filu d'acciaio di u colpu di macinazione in lega hè più durable è ùn si rompe micca. prutezzione, salute.

Cridemu chì in u futuru colpu d'azzaru hè prubabilmente rimpiazzatu, colpu d'acciaio di macinazione di lega in prudutti abrasivi diventerà più è più impurtante. Hè adattatu per i pezzi di l'auto, a custruzzione navale, l'acciaio di colata, u trattamentu di a superficia di casting d'aluminiu è cusì.

Benvenuti cuntattateci per più dettagli!

Feng Erda Group

28.10.2020


Tempu di Postu: Dec-12-2020