Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Grit & shot d'acciaio à altu carbone - Gruppu Fengerda

Grana d'acciaio à altu carbonehè aduprata in a maiò parte di l'applicazioni di l'esplosione di rota è crea una superficia dimpled, peened.Seule la peau du tir souffre de l'impact et des éclats très fins s'éloigneront progressivement du tir, qui lui-même reste rond tout au long de son cycle de vie.I nostricolpu d'acciaiohè assai durable cù una alta resistenza à a fatigue d'impattu, dendu un ritmu di pulizia efficace è rapidu.
U nostru colpu d'azzaru d'altu carbonu hè adupratu in diverse applicazioni cum'è;desanding, descaling, pulizziari, shot peening etc.. U prucessu di atomization centrifugal è doppiu trattamentu calori à i pianti Airblast, oltri cuntinueghja misuri di cuntrollu di qualità, assicura u colpo à esse di u più altu qualità.

Grit d'acier à haute teneur en carbone
Grana d'acciaio à altu carboneproduce un profilo superficiale inciso o angolare ed è ben adatto per applicazioni di pulizia, decalcificazione, incisione e dissabbiatura.A nostra grana d'acciaio di alta qualità hà una longa vita di serviziu è hè aduprata sia in macchine di sabbiatura di roti sia in sale di sabbiatura.

Acier à haute teneur en carbone Grit GPhà a durezza più bassa in a gamma di 42 à 52 HRC è hè ancu veneratu cum'è colpu angulare, perchè u granu uttene una forma tonda durante a so vita.Hè principarmenti aduprata in i machini di sabbiatura di roti è hà boni risultati in l'industria di fonderia perchè pulisce più veloce cù pocu aumentu di i costi di mantenimentu è di usu di e parti di a macchina.GP hè aduprata per a pulitura, decalcificazione è disabbiatura.

Acier à haute teneur en carbone Grit GLhà una durezza media da 53 à 60 HRC.Hè aduprata in macchine di sabbiatura di roti è sale di sabbiatura è hè particularmente adatta à i requisiti di decalcificazione pesante è di preparazione di a superficia.Ancu s'ellu GL hè di durezza media, perde ancu a so forma angulare durante a granigliatura.

Acier à haute teneur en carbone grain GH.A durezza massima chì varieghja da 60 à 64 HRC.Resta angulare in a mistura operativa è hè dunque ideale per i bisogni di incisione di a superficia.GH hè spessu usata in i salotti di sabbiatura per una pulizia rapida è per ottene un prufilu di ancora prima di rivestimentu.

PRODUZIONE

Airblast Abrasives hà duie strutture di produzzione custruite per a produzzione di Abrasivi in ​​Acciaio Altu Carboniu chì copre una superficie di 4.000 m2.Per pruduce un granu sfericu uniforme, a pianta utilizeghja tecnulugia di punta per fabricà u pruduttu di alta qualità:
• Processu centrifugalizing invece di alta jet streams acqua à atomize lu azzaru liquidu in particeddi più sferica è uniformi.
• Una seconda calata di calore dà l'abrasivu una struttura chimica è interna più uniforme, facendu l'abrasive menu brittle.
• Air quenching invece di acqua quenching risultati in menu micro cracks è cusì una durabilità megliu di l'abrasive.

A grana è a grana d'acciaio à altu carbonu sò prodotte da l'atomizazione di l'acciaio fusu seguita da una seria di trattamenti termichi è meccanichi per dà à u pruduttu e caratteristiche desiderate.
1. Selezzione curretta di u scrap.
2. Melting the scrap in u furnace d'induzione elettrica, aghjunghjendu l'aliati necessarii.
3. Atomisation à traversu centrifugalizing pè ottene un granu uniformly shaped.
4. Screening pè ottene i granuli dritta
5. Spiraling to remove the irregular shaped shot
6. Quenching per l'integrità di particella superiore cù cracks minimu di stress
7. Temperamentu
8. Siconda screening
9. Packaging.(foto)

Prima, durante è dopu u prucessu, u nostru dipartimentu di cuntrollu di qualità in-house verifica continuamente a cuerenza è a qualità di i nostri abrasivi.U nostru laboratoriu di Ricerca è Sviluppu s'impegna constantemente à migliurà i fatturi chjave di prestazione di l'abrasiu è ottimisà u prucessu di produzzione.

Sè vo site interessatu sti articuli, cuntattateci!


Tempu di Postu: Apr-21-2021