Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

U fabricatore di Ferroalloy vi dà una parte dettagliata di tutti l'usi di sferoidizer / nodularizer

L'effettu disferoidizzatorenodularizzantenantu à a ghisa hè duie volte:

1,A terra rara cum'è agente nodulante dissolutu in u ferru fusu hà un forte effettu nantu à a furmazione di carbure. Hè un elementu antigrafitizatu. Tuttavia, aghjunghjendu una piccula quantità di terra rara in u sferoidizer basatu in magnesiu pò aumentà assai a rata di fusione di cast. iron.Reduce;Se l'aghjuntu hè grande, a tendenza di u ghisa serà migliurata. Stu fenomenu apparentemente contradictoriu ùn hè micca in fattu contradictory.That hè perchè e terre rare anu una forte capacità di cumminà cù sulphur è ossigenu.

asdadad

2, Quandu usferoidizzatorecuntene elementi di terra raru, u so sulfide è l'ossidi sò assai stabile, petite particella, hè difficiuli di float in u ferru fusu.In più, u discordanza trà sti cumposti è u lattice di grafite hè assai chjuca è pò esse usata cum'è precipitate heterogeneous di. grafite nuclei.Magnesium oxide MgO hè un agenti spheroidizing cun altu puntu di fusione, bona stabilità è bassu sulubility in ferru fusu, ma quandu u grannizza particeddi hè un pocu più grande, si vi float à a superficia à divintà scum, o pò esse implicatu in u casting di l'inclusione di scorie.

twofold2

Nodulizer(ReMgSiFe),Hè un addictive chì pò prumove a furmazione di grafite sferoidale da pezzi di grafite in i prucessi di produzzione.Puderà favurizà i grafiti sferoidali è aumentà u numeru di grafiti sferoidali in modu chì e so proprietà meccaniche sò migliurate.In u risultatu, a duttilità è a tenacità di i prudutti sò state migliurate in modu chì u so putere è e funzioni sò assai rinfurzati.

A terra rara pesantenodulizantigode di capacità forti cù anti-recessione, anti-distorsione è anti-interferenza in u prucessu di pruduzzione.A so magnesia hè basamente cuntrullata in 0,6%.Cù u ferru fusu originale stabile è a tecnulugia di nodulizing maturata, u magnesiu residuale pò esse cuntrullatu stabile.


Tempu di Postu: Dec-02-2021