Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Ripresa di fondu di u mercatu domesticu di ferroalloy in Cina in dicembre

Dicembre di u mercatu domesticu di ferroalloy rebound.Ordinary lega, nuvembre ferrosilicon cuncussion uplink, ferrosilicon (Fesi) mercatu hè volatile, per via di l'inventariu spot, è i costi di pruduzzione fermanu altu, tirà u prezzu spot in l'area di Ningxia. Nuvembre aumentu di u prezzu di offerta 100 RMB / tunnillati, feedback da u fabricatore, A prezzu ùn hè micca assai, più azzaru licitazione o limitatu, a maiò parte di i participanti di u mercatu cunfidenza in u mercatu di prezzu dopu pocu insufficient.

Nuvembre in lega di silicium-manganesu domesticu dimustrava a tendenza di ripresa, u discu di siliciu di manganese altu bassu prima.per via di l'influenza di nuvembre in l'area di l'Inner Mongolia, assai imprese l'electricità limitata, a pruduzzione ùn hè micca stabile, è u costu hè più altu, è i fatturi climatichi di u nordu, i carichi sò aumentati, mentre chì l'impresa miridiunali chjuchi è mediani per via di l'electricità aumenta. lu stissu custruzzioni, riduzzione piombo à silicio manganese domesticu in nuvembre falò daretu, fà u prezzu di vendita hè dinù ligeramente risuscitatu, ma a causa di u portu di manganese minerale inventariu backlog di seriu, i prezzi di minerale di manganese cum'è un sanu ferma debbuli, trascinanu u manganese di silicuu. corsa nantu à a dinamica di i prezzi spot.

Figura 1: Importazione di prudutti di lega di ferru naziunale è graficu di tendenza di l'esportazione (Fonte: MysteelData)

Dicembre Ferrosilicon prezzu altu apertu, Ningxia pruduzzione limitu pulitica stimulation, Manufacturers subitu aumentatu u prezzu, futures prezzi s'arrizzò tuttu u modu, dui limitu palumbo, Manufacturers inventariu bassu, bassu riluttanti à vende, u performance mercatu generale hè più caòtica.Da a situazione attuale. , Dopu à un annu di calmu, u prezzu di riazzioni mercatu ferrosilicon hè relativamente entusiasmu, dicembre ferrosilicon spot high probabilità pò esse stabile in u altu.

Attualmente, u gruppu Fenerda hà solu una piccula quantità di inventariu di ferrosilicon.Per piacè furnite u vostru pianu di compra u più prestu pussibule.Avemu da urganizà a pruduzzione è a consegna.Tipi spiciali di ferrosiliconu deve esse allinatu per a produzzione.

2020.12.01

gruppu Feng Erda


Tempu di Postu: Dec-12-2020