Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Cosa hè Ferrosilicon?

Ferrosilicuhè una lega di ferru è siliciu.Ferrosilicon hè coke, chips d'azzaru, quartz (o silice) cum'è materie prime, smelted by furnace elettricu fattu di ferru silicu alloy.Because silicium è ossigenu sò faciuli à cumminà in diossidu di siliciu, cusì ferric siliciu hè spessu usatu comu un deoxidizer in steelmaking.À u listessu tempu, perchè SiO2 genera assai calore, deoxidizing à u stessu tempu, hè ancu benefica per migliurà a temperatura di l'azzaru fondu. acciau strutturale in lega, azzaru primavera, cuscinetti azzaru, azzaru resistenti à u calore è azzaru siliciu elettricu, ferrosilicon in a pruduzzioni di ferroalloy è industria chimica, cumunimenti usatu comu agenti riduzzione.

(1) Adupratu cum'è deoxidizer è agenti di lega in l'industria siderurgica. Per ottene a cumpusizioni chimica qualificata di l'azzaru è assicurà a qualità di l'azzaru, in l'ultima tappa di a fabbricazione di l'acciaio deve esse deoxidized, silicium è ossigenu trà l'affinità chimica hè. grande, cusì ferrosilicate hè un forte agenti di deoxidizing usatu per a precipitazione è diffusion deoxidization.Adding una certa quantità di siliciu in l'azzaru pò migliurà significativamente a forza, a durezza è l'elasticità di l'azzaru, cusì in a smelting di l'acciaio strutturale (cuntenendu silicium 0,40-). 1,75%), azzaru strumentu (cuntenendu Sio.30-1,8%), azzaru primavera (contene Sio.40-2,8%) è azzaru siliciu di trasfurmazioni (contene silicu 2,81-4,8%), ferrosilicon hè ancu usatu cum'è un agent. u listessu tempu, migliurà l'inclusioni è riducendu u cuntenutu di elementi di gas in l'azzaru fusu hè una nova tecnulugia efficace per migliurà a qualità di l'azzaru, riduce u costu è salvà u ferru.acciaio in colata continua.Hè stata pruvata da a pratica chì u ferosilicate ùn solu risponde à i bisogni di deoxidazione di a fabbricazione di l'acciaio, ma ancu hà un rendimentu di desulfurization è hà i vantaghji di una grande proporzione è una forte penetrazione.

ferrosilicium

ferrosilicium

Inoltre, in l'industria di l'acciaio, u polveru di ferosilicon hè spessu usatu cum'è l'agentu di riscaldamentu di lingotti per migliurà a qualità è a ricuperazione di u lingotti, apprufittannu di a caratteristica chì u polveru di ferosilicon pò dà assai calore à alta. temperatura.

(2) Adupratu com'è inoculante è spheroizer in l'industria di ghisa. A ghisa hè un materiale metallicu impurtante in l'industria muderna.Hè più prezzu di l'azzaru, faciule di funnu è smelt, è hà un rendimentu di casting eccellenti è una capacità aseismica assai megliu cà l'acciaio. U ferru duttile, in particulare, hà proprietà meccaniche uguali o vicinu à quelli di l'azzaru. ghisa pò impedisce a furmazione di carbure in ferru, prumove a precipitazione è spheroidization di grafite, cusì in a pruduzzione di ghisa nodular, ferrosilicon hè un inoculant impurtante (per aiutà a precipitazione di grafite) è spheroidizer.

(3) usatu cum'è agenti riduzzione in a pruduzzioni di ferroalloy.Non solu hè l'affinità chimica trà u siliciu è l'ossigenu grande, ma u cuntenutu di carbonu di ferrosiliconu di siliciu altu hè assai bassu. agente in a pruduzzione di ferroalloy low carbon in l'industria di ferroalloy.

(4) 75 # ferrosilicate hè spessu usatu in u prucessu di fusione di magnesiu à alta temperatura in u prucessu di fusione di magnesiu di Pijiang, u magnesiu in CaO.MgO hè rimpiazzatu, ogni tonnellata di magnesiu cunsuma circa 1,2 tunnellate di ferrosilicate, chì ghjoca un grande. rolu in a pruduzzioni di magnesiu.

(5) per altri scopi. A polvera di ferrosiliconu macinata o atomizzata pò esse usata cum'è una fase sospesa in l'industria di trasfurmazioni minerali. Pò esse usata cum'è revestimentu per l'elettrodu in l'industria di fabricazione di l'elettrodi. L'altu ferrosiliconu di siliciu in l'industria chimica pò esse usatu per fabricà. silicone è altri prudutti.

Trà queste applicazioni, l'industria siderurgica, funderia è ferroalloy sò i più grandi utilizatori di ferrosilicate.Inseme, cunsuma più di 90% di ferrosilicon.In una varietà di diversi gradi di ferrosilicon, u più utilizatu hè 75% ferrosilicon.In l'industria siderurgica. , circa 3-5kg75% ferrosilicon hè cunsumatu per ogni 1t di azzaru pruduciutu.


Tempu di Postu: 27-Sep-2021