Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Cosa hè una alea di ferrosiliconu di magnesiu di terra rara

Magnesiu di terra raraferrosilicateAlloy hè una lega cù calcium, magnesiu è terra rara aghjuntu in ferrosilicate, cunnisciutu ancu com'è agenti spheroidizing di lega di magnesiu.Hè un bonu agente sferoidizzante cù una forza meccanica elevata, un effettu di disossidazione è di desulfurizazione. Hè una lega di ferrosilicate di magnesiu di terra rara ligera utilizata in a produzzione di agenti nodulanti, agenti vermiculati è vermiculati.inoculante.Hè ancu utilizatu com'è additivu è agenti di lega in a produzzione di l'azzaru è di ferru.

Ferrosilicu, minerale di terra rara è metalli di magnesiu sò i principali materie prime per a pruduzzione di l'alleazione di ferrosilica di magnesiu di terra rara. A pruduzzione di l'aliazione di ferrosilicate di magnesiu di terra rara hè realizata in u furnace di minerale, chì cunsuma assai putenza.Pò esse ancu pruduciutu in u furnace.Two di freccia media.Proprietà fisiche: a lega di ferrosilicate di magnesiu di terra rara hè solidu biancu d'argentu, hè ferrosilicate cum'è materia prima, è u calciu, magnesiu, terra rara cù u rapportu di aghjustazione à u megliu intervallu, per chì a so generazione di reazione liscia.

U spessore di casting di ogni qualità di lega di ferrosiliconu di magnesiu di terra rara ùn deve micca più di 100 mm; a dimensione di particella standard di lega di ferrosilicate di magnesiu di terra rara hè di 5 ~ 25 mm, 5 ~ 30 mm di dui tipi. 5 ~ 15mm, 3 ~ 25mm, 25 ~ 50mm, etc.The cumpratore hà esigenze spiciali nant'à u granularity supply, è pò negoziate cù u supply.III.

Norme d'ispezione è Elementi d'ispezione principali:

1. L'ispezione di qualità è l'accettazione di i prudutti sò in cunfurmità cù i requisiti di GB / T3650-1995 "Disposizioni Generali perFerrolega, Imballaggio, Conservazione è Trasportu, Marcatura è Certificatu di Qualità ".

2.Samples per l'analisi chimica sò pigliati secondu GB / T4010-1994 "Samples for analisi chimicu di ferroalloys: presa è preparazione".

3.A preparazione di campioni per l'analisi chimica deve esse realizatu secondu GB / T4010-1994 "U Pigliu è Preparazione di Campioni per l'Analisi Chimica di Ferroalloys".

4.U metudu di analisi chimica di l'alia di ferrosilicate di magnesiu di terra rara hè realizatu secondu GB / T 16477.1 ~ 16477.5 - 1996 "Metudu di analisi chimica di lega di ferrosilicate di terra rara è ferrosilicate di magnesiu" è GB / T 4137-2004 "ligatura di ferrosilicate di terra rara" ".I requisiti tecnichi si riferiscenu à GB / T 4138-2004 "Lega di ferrosilicate di magnesiu di terra rara". L'esportazione di lega di ferrosilicate di magnesiu di terra rara richiede principalmente a prova di u cuntenutu di siliciu (Si), aluminiu (Al), magnesiu (Mg), calcium ( Ca), ossidu di magnesiu (MgO), terre rari totali (Re), cerium (Ce) è altri elementi.

Se u cuntenutu di l'elementu necessariu hè aumentatu è ùn ci hè micca un metudu di prova in u standard naziunale, u metudu di prova furnitu da i partiti cummerciale o u standard industriale pò esse riferitu à.5.GB/ T13274-1991 hè stata utilizata per experiment. lega di ferrosilicate di magnesiu di terra rara, esigenze di particella: dimensione di particella standard di 5 ~ 25mm, 5 ~ 30mm dui tipi, l'offerta è a dumanda di i dui lati anu esigenze particulari nantu à a dimensione di particella, pò esse negoziata.6.Pesu valutazione deve esse realizatu secondu a SN / T0188-1993 Standard of Weighing Appreciation for Weigh Appears of Import and Export Commodities. Rare earth magnesium ferrosilicate alliage can be shipped in bulk, container, bag and other forms secondu a necessità.

A lega di ferrosiliconu di magnesiu di terra rara hè listata in u codice di periculu internaziunale, cusì l'imballu hè di solitu inclusu in l'articuli di ispezione di l'esportazione. L'imballu di u saccu hè di solitu saccu di plastica 25KG, imballaggio di sacchetti di cuntainer di tunnellate. esse pagatu à a rappresentatività di i campioni campionati.8.Durante l'almacenamiento è u trasportu di l'alia di ferrosilicate di magnesiu di terra rara, fate attente à a varietà, u almacenamentu separatu è a gestione di batch.


Tempu di post: 19-mar-2021