Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Aduprate a grana d'acciaio cum'è abrasive è contrappesu

Grit d'acciaiohè un tipu di pruduttu chì pò esse usatu cum'èabrasiveè contrappesu.Quandu hè purtatu, hè diversu secondu a so forma è grandezza.Chì ghjè u grande cambiamentu? Pudete vede questu da u passaghju dopu.

A dimensione, a forma è l'orientazione disabbia d'acciaioanu una grande influenza nantu à l'usura abrasiva. Affettanu a carica è u stress da u cuntattu elasticu à u cuntattu plasticu è causanu a dimensione critica di l'indentazione di a frattura è a variazione di a taglia groove.

Comu pudete vede, se a carica è a durezza sò custanti, l'area di u cuntattu hè ancu una constante, secondu a dimensione è a forma di l'abrasive.When u cima Angle di a piramide, u cima Angle di u conu è u raghju di l'. diminuzione di sfera, u valore di D / A aumenta. U valore.4/4 di una sfera hè di solitu più chjuca di quellu di un conu o cunu, cusì a rata di usura di una particella abrasiva affilata hè più altu ch'è quella di una particella abrasiva blunt, soprattuttu postu chì a prufundità pressing di un cone, f, hè più grande è tende à supirari t. (prufundità indentation critica), pruvucannu l 'occurrence è a propagazione di crack.

Sembra assai difficiuli di calculà u tassu di usura quantitatively secondu a dimensione è a forma di l'abrasive in cundizioni di travagliu attuale, ancu s'ellu hè stata esplorata in u presente.Perchè a dimensione di l'abrasivu in ogni ambiente hè sempre in una certa gamma, taglia,. a forma è l'orientazione ùn sò micca uniformi, è in u prucessu di usura abrasive è crack tableta, è l'area di cuntattu abrasive hè di solitu solu 10 ~ 3O% di l'area tutale di u rendiment. abrasive, ma dipende dinù nant'à u funziunamentu è u coefficient d'attrito di a superficia di u material.Some circadori hannu prupostu un mudellu à sprime a quantità di usu in termini di energia.U coefficient usura abrasive di u materiale pò esse spressu in a formula seguente.

Feng erda hè u prufessiunalifabricatore of abrasive di metallu.Per risponde à i bisogni di i clienti, furnimu diversi tipi di grana d'acciaio ,grana d'acciaio angulare à altu carbone ècuscinetti di grana d'acciaio.


Tempu di post: 19-Jan-2021