Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Produttore di ferrosilicio di alta qualità ——Fengerda Group

Fengerda hè trà i più grandi pruduttori di 50% è 75% d'alta purezzaferrosilicium.Fornemu l'azzaru di i nostri clienti cù un aumentu di durezza è proprietà di disossidazione è forza è qualità mejorate.

Una introduzione à i ferroalli

Ferrolegasò ligamenti maestri chì cuntenenu ferru è unu o più metalli non-ferrous chì sò usati cum'è u modu più ecunomicu per intruduce un elementu di lega in u fustu di l'acciaio.I so vantaghji principali sò una migliione di a forza di trazione di l'acciaio, a forza regulare è a resistenza à l'usura è a corrosione.Tuttu chistu hè ottenutu da:

Un cambiamentu in a cumpusizioni chimica di l'azzaru

A rimuzione di impurità dannusu cum'è sulphur, nitrogenu o ossigenu

Un cambiamentu in u prucessu di solidificazione, per esempiu, nantu à l'inoculazione

Chì ghjèFerrosilicuusatu pi?

Stu pruduttu hà parechje applicazioni in a produzzione di l'acciaio è a fusione.Cuntribuisce à un aumentu di a durezza è di e proprietà di disossidazione, ma ancu cù una migliione di a forza è a qualità di i prudutti di l'acciaio di ferru.Aduprallu per fabricà inoculanti è nodularizzanti pò dà proprietà metallurgiche specifiche à i prudutti finali pruduciutu, chì ponu esse:

1,Acciaio inossidabile: per una resistenza superiore à a corrosione, igiene, qualità estetiche è resistenza à l'usura

2,Acciai di carbone: largamente usati in ponti di sospensione è altri materiali di supportu strutturale è in corpi di l'automobile.

3, Alloy steel: altri tipi d'acciaio finitu

In fatti, i prudutti d'alta purezza sò usati in a pruduzzione di fogli elettrichi è acciai speciali orientati à granu (FeSi HP / AF Specialty Steel) è micca orientati chì necessitanu bassi livelli di aluminiu, titaniu, boru è altri elementi residuali.

Ch'ella sia aduprata per deoxidizing, inoculating, alliating, o cum'è fonte di carburante, i nostri prudutti di ferrosiliconu di qualità anu resistutu à a prova di u tempu.

Sè vo site interessatu in questi item.Pls cuntattateci. Avemu da furnisce i cunsiglii più prufessiunali è i migliori prudutti.


Tempu di Postu: 11-Mar-2021