Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

METAL CHINA 2020 IN SHANGHAI

Da u 18 à u 20 d'aostu, a 18th China International Foundry Expo hè stata tenuta in a bella cità di Shanghai.Cù u CEO Yuqiang Song è i sforzi incessanti di 12 elite sales managers di Fengerda Group, a fiera hè stata un grande successu.

Metal China fundata in u 1987, a mostra hè diventata una di e mostre principali di l'industria di fonderia in u mondu dopu più di 30 anni di sviluppu.Hè l'unica mostra di l'industria di fonderia ospitata da l'associu naziunale di l'industria in Cina, è hà ricevutu una risposta positiva è un forte sustegnu da i principali imprese di fonderie è fornitori upstream è downstream. 30.000 metri quadrati di fusione di ferro non ferru è fusione speciale.Più di 1,300 espositori famosi da più di 30 paesi è regioni seranu accolti.Cù marche high-end, serviziu di prima classe è altri vantaghji, l'esibizione attraerà più di 100.000 visitatori prufessiunali da più di 80 paesi è regioni in u mondu per cumprà è negozià.

Metal China hè a più grande mostra di l'industria di fonderia in Cina, è hè tenuta annualmente. L'esposizione copre fusioni, stampi di fusione, materiali di fusione, attrezzature di fusione è accessori di fusione, ecc. l'industria cù alta specificazioni, alti livelli.

Fengerda hà firmatu cinque ordini in u locu, hè un grande onore di cooperà cù una famosa cumpagnia di acciaio in India.Oue Steel shot, Alloy grinding shot, Stainless shot hè u bonu articulu di vendita in a mostra.

Fengerda insiste nantu à l'ideale di onestu è d'alta efficienza, in u cuntrollu strettu di ogni prucessu di produzzione, in particulare u cuntrollu di temperatura in u prucessu di tampering è di spegnimentu, sguassemu i prudutti di deformità di i buchi d'aria cù a teoria di "ventu è forza", per migliurà u qualità di pruduzzione.

Cridemu chì i nostri prudutti seranu ricunnisciuti da più clienti.


Tempu di Postu: Dec-15-2020