Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Shot d'acier à faible teneur en carbone

Shot d'acier à faible teneur en carbone

Caratteristiche di u produttu

1. High forza, alta tenacità è longa vita serviziu.

2. Low crushing, bassu polvara è bassa contaminazione.

3. Bassu usu di l'equipaggiu è longa vita di serviziu di l'accessori.

4. Reduce a carica di u sistema di rimozione di polvera è allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu di eliminazione di polvera.

Composizione chimica: u spettrometru di lettura diretta tedesca QUANTRON pò detectà rapidamente a qualità materiale di l'acciaio fusu è fà l'aghjustamentu prima di u fornu, in modu di furnisce una garanzia di prova per ottene l'acciaio fusu di alta qualità.

Microstruttura: u statu di a microstrutturacolpu d'acciaiodetermina a so prestazione anti-fatica.Una bona microstruttura pò fà avè una resistenza à l'impattu più altu è una vita di serviziu più longa.

Distribuzione di granulometria di particella: ogni tipu di colpu d'acciaio hè una mistura di particeddi grossi è chjuchi.U nùmeru di particeddi per unità di pesu d'acciaio determina l'energia cinetica di l'acciaio.A dimensione di particella adatta pò pruduce energia cinetica moderata è una cobertura ottima, chì hè a chjave per ottene l'effettu di trattamentu ideale.

Fatigue vita: American Ervin macchina testing vita veni usatu pi detect u valore di vita fatigue è energia cinetica di shot azzaru, chì hè u embodiment finali di a qualità di shot azzaru.

A durezza di l'abrasivu è l'efficienza di u travagliu di l'acciaio sò assai impurtanti.

6. Applicazione di u produttu

Pulizia di casting, pulizia di fili, pretrattamentu di piastra d'acciaio, machini di custruzzione, pulizia di piastra d'acciaio inossidabile, struttura d'acciaio, anti-corrosione di pipeline, container è altre industrie.

7. Campo d'applicazione

Pulizia di casting

Pulite l'ossidu nantu à a superficia di u casting, fate chì a superficia di u casting ottene una bona pulizia è a rugosità necessaria, in modu di facilità a machining successive and coating.

Pretrattamentu di piastra d'acciaio

A scala d'ossidu, a ruggine è altre impurità sò eliminate dasparagliatura, è a rugosità appropritata hè furmatu per facilità a pittura sussegwente.Allora a superficia di l'acciaio hè eliminata da l'aspiratore o l'aria compressa purificata.

machini di custruzzione

A pulitura meccanica pò caccià in modu efficace a ruggine, a scoria di saldatura è a pelle d'ossidu nantu à a pezza di travagliu, eliminà u stress di saldatura, aumenta l'aderenza trà u revestimentu antirugginu è a matrice metallica, in modu di migliurà assai a qualità antiruggine di e parti di a machina di custruzzione.

Pulizia di piastra in acciaio inox

U trattamentu di a superficia di a piastra in acciaio inox deve esse pulita, luminosa, lucida è delicata.Hè necessariu di selezziunà l'abrasivu adattatu per caccià u fosforu nantu à a superficia di a placa d'acciaio inox laminata à friddu.Sicondu i diversi gradi di a superficia di a piastra in acciaio inox, duvemu sceglie un abrasiu è un rapportu di particella diffirenti.In cunfrontu cù u trattamentu chimicu tradiziunale, pò riduce in modu efficace u costu di pulizia è ottene a produzzione verde.

struttura d'acciaio

Struttura d'acciaio, H-beam, C-beam è angle steel sò largamente usati in l'industria di a custruzzione muderna.Per ottene una bona prestazione anti-corrosione è l'estetica, a ruggine o a scala d'ossidu deve esse eliminata.

prutezzione di corrosione di pipeline

Per rinfurzà a resistenza à a corrosione di u pipa d'acciaio, a superficia di a pipa d'acciaio deve esse trattata, è l'ossidu è l'attache nantu à a superficia deve esse eliminati da splutazioni, in modu di ottene u gradu di derusting necessariu è a prufundità di l'ancora.À u listessu tempu, l'aderenza trà u tubu d'acciaio è u revestimentu hè soddisfatta, per ottene un bonu effettu anti-corrosione.


Tempu di Postu: Apr-12-2021