Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Cumu sceglie l'abrasiu azzaru ghjustu

Scelta impropria dicolpu d'acciaioaffettarà u funziunamentu normale di a macchina di granigliatura è pò causà fallimentu di a macchina.A macchina di granigliatura aduprata cumunimentifilu d'acciaio tagliatu colpu, colpu di lega, colata d'acciaio fusa, colpu di ferru, etc.

Tiru d'acciaio

I clienti utilizanugranigliatriceduveria truvà u colpu d'azzaru dritta, scegliendu un colpu d'acciaio di bona qualità pò micca solu migliurà a vita di serviziu di a macchina di granigliatura è e so parti vulnerabili, ma ancu migliurà a qualità di a superficia di u pruduttu, in generale, l'scelta di tipu è taglia di l'azzaru U colpu dipende principalmente da a pezza chì vulete pulisce:

Metalli nonferrous generalmente usanu aluminium ocolpi in acciaio inox,L'azzaru ordinariu è e so parti di saldatura, i castings, l'azzaru è l'altri usu di l'azzarucolpu d'acciaio;

U più grande u diametru di l'acciaio, u più altu hè a rugosità di a superficia, ma u più altu hè l'efficienza di pulizia.

L'efficienza di pulizia di a sabbia d'acciaio di forma irregulare o di u filu di filu d'acciaio tagliatu hè più altu ch'è di u colpu sfericu, ma a rugosità di a superficia hè ancu più altu.

Abrasivicù l'alta efficienza di pulizia porta l'equipaggiu più veloce (relativamente)

A), a durezza hè proporzionale à a velocità di pulizia, ma inversamente proporzionale à a vita.Dunque, a durezza hè alta, a velocità di pulizia hè rapida, ma a vita hè corta è u cunsumu hè grande, perchè a durezza deve esse moderata (circa HRC40-50 hè appruvata).L'effettu di usu hè u megliu.

B), durezza moderata, cù una resilienza eccellente, cusì chì u colpu d'acciaio pò ghjunghje in ogni locu in a sala di pulizia, riduce u tempu di trasfurmazioni.

C), difetti internu di u projectile, cum'è cracking di porosità è cavità shrinkage, ponu influenzà a so vita è cresce u cunsumu.

D), quandu a densità hè più grande di 7,4 g/cm, i difetti interni tendenu à esse u minimu.

Per più dettagli, cunsultateFeng Erda Group.


Tempu di post: 26-Jan-2021