Telefonu
0086-632-5985228
E-mail
info@fengerda.com

Graniglia di acciaio fuso per granigliatura e granigliatura

A Tiru d'acciaioPer adattà à ogni applicazione

Se l'abrasivu d'acciaio chì stai aduprate hè troppu duru, pò esse disintegratu à l'impattu o causà danni à a superficia, mentre chì s'ellu hè troppu molle, pò sfigurare in forma à l'impattu è ùn esse micca assai utile.I dui estremi sò una perdita di tempu, è di sicuru, una perdita di soldi.In un locu trà questi estremi hè a durezza ottimali di l'acciaio.

Chì ghjèSteel ShotDurezza ?

A durezza hè una resistenza di u metallu à a deformazione plastica - generalmente per indentazione.Stu terminu pò ancu riferite à a rigidità di un metallu, a resistenza à u graffiu, l'abrasione o u taglio, etc. Hè a pruprietà di un metallu chì li dà a capacità di resiste à esse permanentemente deformatu, curvatu o rottu quandu una carica esterna hè appiicata.

Cumu hèTiru d'acciaioDurezza misurata?

A prova di durezza più cumuna applicata à u tiru d'acciaio hè u Test di Durezza Rockwell.Questa hè una misurazione di durezza basatu annantu à l'aumentu generale di a prufundità di l'impressione cum'è una carica pre-descritta hè appiicata à a superficia di u metallu.

Tipi di Shot Steel

Acciaio sfericu in a cundizione cumpletamente trattata termicamente.Cù una struttura uniforme furnisce una resilienza ottima è resistenza à a fatigue.Quandu u colpu d'acciaio hè utilizatu per a maiò parte di l'applicazioni di splutazioni di rota, a so durabilità è a resistenza à a fatigue di l'impattu dà a massima efficienza di pulizia à u costu più economicu.Adatta àpallinaturaapplicazioni.

Taglie diColata d'acciaio cast

Ci hè parechje diverse qualità è dimensioni di pallini d'acciaio dispunibili è a selezzione di abrasivi hè determinata da:

• tipu di materiale esse blasted

• u revestimentu hè sguassatu (per esempiu, scaglie di mulinu, vernice antica)

• chì prufilu hè necessariu

• cundizione di superficia esse blasted


Tempu di Postu: Feb-07-2021